solitut


Espere que haja algú

Que cuide de mi

Quan muiga, quan em vaja

Espere que haja algú

Que allibere el meu cor

Que li agrade sostenir-lo quan estiga cansat

Hi ha un fantasma en l’horitzó

Quan em vaja al llit

Com podré dormir en arribar la nit?

Com descansarà el meu cap?

Oh, estic espantat del lloc que hi ha

Just entre la llum i cap part

No vull ser el triat

Allí abandonat, allí abandonat

Hi ha un home en l’horitzó

Que desitja que em fique al llit

Si sucumbisc als seus peus aquesta nit

Permetrà que descanse el meu cap

Així que hi ha una esperança que no m’asfixie

O que quede paralitzat per la llum

I com un regal caigut del cel, no vull anar-me

AL final de l’horitzó

Espere que haja algú

Quan jo muiga, quan jo partisca

Espere que haja algú

Que allibere el meu cor

I que m’abrace quan estiga cansat

3 responses to “solitut

  1. Me encantaaaaaaaaaa…! dónde lo habré escuchado antes? me resulta familiar….

  2. Como me gusta esta canción y su letra, tiene una voz muy particular.

Deixa un comentari

